Usein kysytyt kysymykset

🛒 Tilaukset ja Tuotteet

Miten teen tilauksen tectake-verkkokaupassa?

Selaa verkkokauppaamme ja valitse haluamasi tuote. Klikkaa "Lisää ostoskoriin" -painiketta tuotesivulla. Jos haluat nyt suorittaa tilauksen, klikkaa "Kassalle". Jos haluat lisätä enemmän tuotteita tilaukseesi, voit jatkaa selaamista verkkokaupassamme ja tarkastella ostoskoria milloin tahansa klikkaamalla ostoskorin symbolia. Täällä voit syöttää laskutusosoitteesi ja haluamasi maksutavan sekä tarkastella tilaustasi. Suorittaaksesi tilauksesi, klikkaa vain "Osta nyt".

 

Kuinka tiedän, että tilaukseni on vastaanotettu?

Kun olet tehnyt tilauksesi, saat sähköpostiisi viestin, jossa on kaikki tilaustietosi.

 

Kuinka saan kuitin tilauksestani?

Kuitti lähetetään sinulle sähköpostitse tilauksesi lähettämisen jälkeisenä iltana.

 

Onko olemassa vähimmäistilausarvoa?

Ei, tectake-verkkokaupassa ei ole vähimmäistilausarvoa.

 

Voinko peruuttaa tilaukseni?

Voit peruuttaa tilauksesi ilman perusteluja, kunnes se ei ole vielä lähetetty. Voit tehdä sen ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.

 

Mitä voin tehdä, jos toimitukseni on puutteellinen?

Tämä ei pitäisi tapahtua. Jos näin käy, pahoittelemme. Lähetämme sinulle puuttuvan tuotteen. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Jos tilauksesi sisältää useita paketteja, odota 1-2 päivää. Tavarat on lähetetty yhdessä, mutta kuljetusyhtiö saattaa olla erottanut ne.

 

Mistä löydän kokoamisohjeet?

Kokoamisohjeet ovat mukana tuotteessa. Voit myös löytää opetusvideoita monista tuotteistamme YouTubesta.

 

Kuinka voin tarkistaa tuotteen saatavuuden?

Kaikki saatavilla olevat tuotteet on listattu tectake-verkkokaupassa. Jos tuote ei ole tällä hetkellä saatavilla, se on merkitty sen mukaisesti, ja sinulla on mahdollisuus saada ilmoitus, kun tuote on taas varastossa.

 

Voivatko hinnat muuttua tilauksen jälkeen?

Tilauksesi tekohetkellä voimassa olevat hinnat ovat sinulle relevantit hinnat. Myöhemmin tapahtuvat hinnanmuutokset eivät vaikuta tilaukseesi.

 

💰 Maksutavat

Mitkä maksutavat ovat saatavilla tectake-verkkokaupassa?

Tectake-verkkokaupassa voit maksaa luottokortilla (MasterCard ja Visa), PayPalilla, Klarnalla ja pankkisiirrolla. Valitse yksinkertaisesti vaihtoehto, joka on sinulle helpoin ja turvallisin.

 

Kuinka PayPal-maksu toimii?

Maksaessasi PayPalilla sinut ohjataan paypal.com-sivustolle suorittamaan maksusi siellä. Sen jälkeen sinut ohjataan takaisin tilausnäkymään verkkokaupassamme.

 

Kuinka pankkisiirtomaksu toimii?

Siirrät koko tilauksesi summan pankkitilillemme. Pankkitietomme lähetetään sinulle sähköpostitse tilauksesi vastaanottamisen jälkeen. Tilauksesi lähetetään, kun vastaanotamme maksusi.

 

🚚 Toimitus ja Toimitusaika

Kuinka paljon toimitus maksaa? Kuinka kauan toimitus kestää?

Toimituskulujen ja -aikojen yleiskatsauksen löydät täältä.

 

Voinko seurata toimitukseni tilaa?

Kyllä. Heti kun tilauksesi on lähetetty, saat sähköpostia, jossa on tietoa toimituksen seurannasta.

 

🔄 Peruutus ja Palautukset

En pidä tilaamastani tuotteesta. Miten voin peruuttaa ostokseni?

Tutustu peruutusoikeuteesi kaikkeen liittyvään tietoon täältä.

 

Kuinka voin palauttaa tuotteen?

Jos haluat palauttaa tuotteen, lähetä se takaisin meille riittävällä postimaksulla. Liitä mukaan kopio laskusta ja huomautus, jossa ilmoitat haluavasi palauttaa tuotteen.

 

Wenn Du Deinen Artikel stornieren möchtest, sende uns diesen bitte frankiert zu. Lege bitte eine Rechnungskopie in das Paket und vermerke, dass Du stornieren möchtest. Die Rücksendung geht an folgende Adresse:

TecTake Sweden AB
Adelgatan 21
211 22 Malmö

Onko palautukset ilmaisia?

Palautuskustannusten yleiskatsauksen löydät täältä.

 

Wenn du deine Bestellung zurückschicken möchtest, übernimmst du die Kosten für den Rückversand. Die Höhe der Kosten für den Rückversand sind davon abhängig wie groß oder schwer das Paket ist. Mehr Informationen findest du in unserer Regelung zu den Rücksendekosten. Schicke dein Paket bitte an folgende Adresse zurück:

TecTake Sweden AB
Adelgatan 21
211 22 Malmö

🔧 Takuu ja Vaihto-osat

Kuinka kauan takuu on voimassa?

Sinulla on lakisääteinen takuu-oikeus 2 vuotta. Lisätietoja saat täältä.

 

Mitä voin tehdä, jos saan viallisen tai vaurioituneen tuotteen?

Tämän ei pitäisi tapahtua. Jos näin käy, olemme pahoillamme. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme käsitellä vian.

 

Tilaukseni on puutteellinen. Kuinka voin saada puuttuvat osat?

Tässä tapauksessa lähetä meille sähköpostia, jossa kerrot, mitä osia puuttuu. Lähetämme osat sinulle heti.

 

📧 Käyttäjätili ja Uutiskirje

Mitkä ovat tectake.co.uk käyttäjätilin edut?

Tectake asiakastili antaa sinulle hyvän yleiskuvan toiminnastasi tectake.fi. Voit hallita tilauksiasi ja toivelistaasi sekä muokata ja tarkistaa henkilötietosi.

 

Kuinka voin rekisteröityä tectake.fi?

Voit luoda oman käyttäjätilin tectake.fi muutamassa vaiheessa napsauttamalla seuraavaa linkkiä.

 

Mitä voin tehdä, jos olen unohtanut salasanani?

Ei ongelmaa. Mene kohtaan "oma tili" -> "oma käyttäjätili" ja napsauta "unohtunut salasana" oikealla nollataksesi salasanasi.

 

Kuinka voin muuttaa tietojani?

Voit hallita tietojasi käyttäjätililläsi. Täällä voit muuttaa osoitettasi, uutiskirjetilauksiasi tai sähköpostiosoitettasi vain muutamalla klikkauksella.

 

Mitkä ovat tectake-uutiskirjeen edut?

Tectake-uutiskirje varmistaa, että olet aina ajan tasalla uusista tuotteista ja säästöistä verkkokaupassamme. Saat myös säännöllisesti alennuskoodit uutiskirjeistä.

 

Kuinka voin peruuttaa tectake-uutiskirjeen tilauksen?

Uutiskirjeen lopussa on linkki, jonka avulla voit helposti peruuttaa uutiskirjeen tilauksen.

 

💸 Alennuskoodi

Kuinka käytän alennuskoodia?

Syötä henkilökohtainen alennuskoodisi sopivaan kenttään kassalla ja klikkaa "Käytä kuponki" -painiketta. Alennus näkyy heti.

 

Voinko käyttää useampaa kuin yhtä alennuskoodia yhdessä tilauksessa?

Ei, voit käyttää vain yhden alennuskoodin jokaista tilausta kohden. Mutta voit käyttää toisen alennuskoodisi seuraavassa tilauksessasi.

 

Miksi alennuskoodini ei kelpaa?

Tämä voi johtua siitä, että alennuskoodisi on vanhentunut tai ostoskorisi ei ole saavuttanut vaadittua vähimmäistilausarvoa.

 

✅ Laatuleimat

Mitä Trustpilot-leima tarkoittaa?

Trustpilot-leima on laadun merkki verkkokaupoille. Kaupat, jotka täyttävät laatuvaatimukset palvelun, tietosuojan, maksun ja toimituksen suhteen, saavat käyttää leimaa verkkosivuillaan. Kiinnitämme suurta huomiota näiden kriteerien täyttämiseen, jotta voimme tarjota sinulle parhaan mahdollisen palvelun.

 

💻 Verkkosivusto ja Tietosuoja>

Mitä selainasetuksia tarvitaan tectake-verkkokaupassa?

Niin kauan kuin sinulla on selaimen viimeisin versio, voit selata tectake-verkkosivustoa ilman ongelmia.

 

Siirretäänkö tietoni turvallisesti?

Kyllä, siirto on turvallista. Voit lukea kaikista toimenpiteistä, joita olemme toteuttaneet tietoturvan varmistamiseksi, tietosuojatoimista.

 

Käytetäänkö sivustolla evästeitä?

Kyllä, käytämme evästeitä tarjotaksemme sinulle hyödyllisiä toimintoja. Voit päättää, sallitko evästeet vai et. Jos et hyväksy evästeitä www.tectake.fi, saattaa olla mahdollista, ettet voi käyttää kaikkia verkkosivustomme ominaisuuksia ja joitain palveluitamme. Toivottavasti ymmärrät. Lue lisää täältä.

 

Mitä voin tehdä, jos kysymykseeni ei ole saatu vastausta yllä?

Ota suoraan yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme , jotta voimme vastata kysymyksiisi.